Thursday, May 19, 2016

SENARAI TERKINI

* Klik tajuk novel utk melihat gambar novel dan membaca sinopsis

AVAILABLE
  1. BELAHAN 2 JIWA - Sheisbell & Jie Khalil ~ RM70.00
  2. FOBIA - ~ RM20.00
  3. HIKAYAT SERIBU SATU MALAM (Jilid 1-5) - A.K Zain ~ RM600.00
  4. KASIH TAK BERMUSIM - Azizah Johor ~ RM10.00
  5. MESEJ - Anna Lee ~ RM28.00
  6. MISTIKA LEGENDA - Ismi Fa ~ RM20.00 
  7. RINDU AWAK SEPARUH NYAWA - Siti Rosmizah ~ RM30.00
  8. SATU HARI SAHAJA - Sheisbell ~ RM35.00
  9. SI GADIS RUPAWAN - Sheisbell ~ RM30.00
  10. TERUNA - Sutera Hati ~ RM35.00 
  11. THE GREATEST OF DESTINY - Al-Wahyu ~ RM18.00
  12. URBAN & GARIS ~ RM50.00

Sebarang pertanyaan atau pesanan emailkan ke wahida_sarra@yahoo.com

Selamat membeli & membaca. Terima kasih. :)

RINDU AWAK SEPARUH NYAWA


Sinopsis

“Kasih Maisara!!!”

Kemarahan papanya tidak diendahkan. Sikap angkuh dan sombong begitu menebal dalam diri. Ditambah pula dia menyalahkan papanya atas kematian arwah mamanya.

Pertemuan tanpa di duga dengan lelaki bernama Nazril Nazim membuka tirai baru dalam hidupnya. Maisara bertemu buku dengan ruas, keegoannya dicabar!

“Saya lagi rela kahwin dengan perempuan hodoh! Sebab kebahagiaan bukan pada paras rupa. Saya mencari isteri solehah bukan ratu cantik dunia!”

Bagai nak meletup jantung Maisara mendengarnya!

“Nazril! Kau sedang bermain dengan api! Dan api itu adalah aku! Aku akan bakar kau sampai hangus!”

Manusia itu tak sempurna pasti ada salah dan silapnya. Begitu juga Maisara, ketulusan cinta Nazril Nazim menyinar keinsafan dalam dirinya. Namun di kala kasih berputik, cinta bersemi, Nazril pergi begitu saja.

Maisara akur kesilapannya tapi kenapa tiada ruang kemaafan buatnya? Hati Nazril beku! Maisara memujuk! Maisara merayu! Sekelumit pun tidak terkesan di hatinya!

“Mulai hari ini, awak tutup pintu hati awak serapat-rapat untuk saya sebab Nazril Nazim tak akan terima awak sampai awak mati!”

Ya Allah! Begitu bisa setiap patah katanya.

“Awak jangan risau, saya tak akan kembali semula dalam hidup awak. Kalau ditakdirkan saya mati, saya akan bawa kata-kata awak sampai ke liang lahad! Cuma jika awak ada sedikit ehsan, buat terakhir kali imamkan jenazah saya. Bawa jenazah saya ke kubur, kebumikan saya dan kata Kasih Maisara saya dah buktikan saya tak akan terima awak sampai awak mati!” Jelas kelukaannya.

Kini, Kasih Maisara telah pergi. Keluar air mata darah sekali pun dah tak berguna lagi!

“Maafkan abang sayang, maafkan abang. Hati abang tak pernah mati buat sayang. Saralah nafas, nyawa dan bidadari syurga abang.”
Dalam hati dihimpit kekesalan, Nazril mendongak ke langit memandang bintang yang bertaburan.
“Kasih Maisara, rindu awak separuh nyawa,” bisiknya dengan deraian air mata.


Harga: RM30.00

MESEJ

Sinopsis
Hidup Aria huru-hara apabila rumah yang disewanya berhantu. Tetapi, benarkah rumah itu berhantu?
Pertemuan Aria dan Jason sangat pelik. Tak tercapai dek akal manusia normal.
Namun pertemuan itu telah membawa keduanya menjelajah dunia cinta yang luarbiasa.
Ada rahsia di sebalik MESEJ untuk anda bongkar.
Berani?


Harga: RM28.00

THE GREATEST OF DESTINY


Sinopsis
ALISA ZAHIRA ialah gadis beauty with brain! Dia terpaksa membatalkan perkahwinannya dengan Asyraf Kamil pada saat-saat akhir gara-gara perkara aib yang menimpa lelaki itu.

“Awak jangan tertipu, Alisa! Saya memang tidak kenal langsung dengan perempuan tu! Saya diperangkap!” - ASYRAF KAMIL

“Soal siapa perangkap siapa, buat masa ini tidak penting, Asyraf! Ya! Saya boleh terima yang awak nak cakap perempuan itu perangkap awak! Tapi suka atau tidak, perempuan tu telah mengandungkan anak awak! Benih awak, Asyraf! Awak bapa kepada anak itu!” - ALISA ZAHIRA

Alisa Zahira akhirnya terpaksa akur dengan suratan takdir. Dia bersetuju untuk mengahwini lelaki bernama Nasih Mikael bagi menutup malu keluarganya akibat perkahwinan yang tidak jadi itu. Nasih Mikael? Lelaki itulah yang pernah menolak cintanya di bumi Melbourne dulu. Kini lelaki itu muncul menagih cintanya kembali. Dan kemunculannya tepat pada masanya.

“Awak ni memang tak pernah kenal sifat putus asa, ya?” - ALISA ZAHIRA

“Perkataan putus asa tidak pernah ada dalam kamus hidup saya.” - NASIH MIKAEL

“Oh! Really? Kat kedai mana awak beli ‘kamus’ tu?” - ALISA ZAHIRA

Tatkala mereka mula merasai kebahagiaan itu, Alisa Zahira mula menghilangkan dirinya apabila mengetahui ada rahsia yang tersimpan rapi di sebalik perkahwinannya. Rahsia yang menyebabkan dia membatalkan perkahwinannya dengan bekas tunangnya dulu.

Benarkah ada dalang yang merancang perkahwinannya itu? Bagi Alisa, dalangnya itu ialah suaminya sendiri... Namun bagi Nasih, kebenaran harus dibongkarkan...

Mampukah mereka menyulam bahagia itu kembali setelah waktu berlalu dan hari berganti?

Dan mampukah mereka merungkai satu persoalan misteri iaitu tragedi kematian mengejut yang melibatkan insan tersayang dalam keluarga mereka? Siapakah yang menjadi duri dalam daging? Dan siapakah yang akan menjadi mangsa seterusnya?


Harga: RM18.00