Monday, August 27, 2012

Saya Rindu Awak


SOLD OUT
Sinopsis

Adibah Anis Sofea orangnya memang cantik, sopan dan manja. Sayangnya dia tidak tahu apa2..Serbuk kari dan serbuk kunyit pun dia tidak dapat bezakan apatah lagi kalau mahu suruh dia masak.Tetapi yang kurang itulah yg telah membuka pintu hati Syed Khairil Imran. Yang tidak tahu apa2 itulah yg embuatkan Syed Khairil Imran rindu selalu.

Abang rindukan Dib

Yek ?

Serius rindu Gila...

Bukan sekali dua Syed khairul Imran memberi pembayang tetapi si Adibah Anis Sofea tak mahu faham2... Sudahnya masing2 menanggung seksa dan rasa.

Namun yg manis2 itu tak selamanya manis. Adibah Anis Sofea bukan mudah dilepaskan. Untung org sembarangan. Hajah Mona selaku nenek hanya mahukan Adibah bersama Zackwan, cucu sulung Hajah Mona yang berkelulusan luar negara.

Nenek nak kita nikah bulan depan...

No way...!!!

Yes weh, Abang serius nie. Bukan main2. Jadi nak tak nak boleh tak boleh Dib kena balik dan buat serang balas. Kalau tidak Dib jawab sendiri dengan Khairil.

Khairil tahu tentang benda nie...

Ya Khairil pun tahu benda nie

Habis apa kita nak buat ?

Zackwan yg tidak mahu dijodohkan dengan Adibah ketika hatinya masih ada Syazira. Namun siapa yg berani membantah keputusan Hajah Mona. Apakah yg manis2 itu akan menjadi sejarah buat insan yg bru mengenali erti rindu itu? Akurkah Adibah dengan arahan Hajah Mona dan melupakanseluruh rasa cintanya buat Khairil ? Saya Rindu Awak akn menjawab semua persoalan.

No comments: