Friday, September 13, 2013

BAHTERA CINTA - IFFA IRDINA

SOLD OUT

Sinopsis 
Kita dipertemukan ketika hati ini terluka parah. Kau datang bersama sekeping hati lalu menawarkan janji setia walaupun aku tidak pernah percaya. Hati ini terlalu sakit dan pedih. Tapi pujuk dan rayumu membuat aku kalah. Namun di saat aku cuba mencorak bahagia dan menganyam buih-buih di lautan, bahtera cinta kita dilambung badai. Aku tidak tega membiarkan bahtera cinta kita ini tenggelam namun apalah dayaku... Kisah silammu yang hitam membuat aku kehilangan diriku. Aku redha melangkah pergi tetapi rindu ini seakan merantai kuat kaki ku. Sayang, berikan aku fatwa... agar cukup kuat alasan utk aku terus setia mempertahankan bahtera cinta kita ini...

FOR SERIOUS BUYER ONLY!!
email: wahida_sarra@yahoo.com
TQ :)

No comments: