Wednesday, June 5, 2013

Tiada Noktah Cinta


SOLD OUT
Tajuk: Tiada Noktah Cinta
Penulis: Shahzy Hana

Sinopsis 

  • Aku kehilangan cinta demi kasih yang tidak ternilai. Kau kehilangan cinta kerana rasa diperdayakan. Lantas dalam sendu yang masih bersisa, kita diikatkan dalam ikatan yang amat suci. Setelah lafazz termeterai, dalam pasrah aku serah jiwa ini hanya untukmu. Namun tahukah kau betapa pedih luka dihati tatkala kau mengakui si dia masih bertakhta dihatimu? Aku tahu kau terseksa. Tahukah kau aku juga menderita? Dihujung derita itu, aku tahu kita berdua serupa. Bekorban dan terkorban demi orang yang paling dicintai... paling dikasihi. Haikal Hakimi... Sara Ellyssa... dua jiwa tersandar kepiluan. Masihkah ada cahaya penyuluh jalan alam rumah tangga yang baru dilafazkan?

No comments: