Tuesday, October 8, 2013

CENDERAWASIH & KESTURI


SOLD OUT Sinopsis Cenderawasih
Jika kau inginkan kesucian itu sebagai bukti cintaku padamu... aku telah lama tidak memilikinya. Telah lama hancur, telah lama lebur ditelan musim-musim duka. Aku juga tidak mengenangnya... ada serpih-serpih luka yang membekam, lalu mengalirlah darah hitam membukat, menjadikan aku ada waktu-waktunya hilang, tenggelan dalam lautan perasaan yang tidak berkesudahan. Aku yang wujud hari ini, adalah aku yang seadanya... Aku yang banyak kekurangan daripada kelebihan. Aku yang pada waktu-waktu tertentu, sendirian tak ingin berteman.....

Sinopsis Kesturi
Eisha... fahamilah hakikat kehidupan. Ketentuan takdir adakalanya tidak tersingkir dengan keinginan sendiri. Pengorbanan biarpun pahit... kadangkala buahnya manis. Lalu luka di hati usah dilayan. Biar kita yang merasainya...

No comments: